Project: Oveducon
2020-2021
The future of branding is personal.
The future of branding is personal.
Description
Nadat het zich binnen deze landsgrenzen had gevestigd als een vooraanstaand ingenieursbureau op het gebied van pomptechniek, wilde Oveducon internationaal een stap gaan zetten. In aanloop naar de lancering van hun Engelstalige e-learning, verzorgde ik de personal branding van twee van hun ambassadeurs met als doel om ze toegankelijk en onofficiƫel te positioneren.
Daarnaast ontwikkelde ik een trainingsprogramma waarin ze zichzelf leerden presenteren op LinkedIn. Dit programma genaamd de Social Club, bestond uit maandelijkse sessies van een uur. Hierin kregen ze handvaten aangereikt om de impact van hun content te vergroten en blikten we terug op de afgelopen maand. Door deze structurele aanpak, ontwikkelden ze beiden in korte tijd de benodigde vaardigheden om snel en effectief het maximale uit LinkedIn te halen.
Sindsdien gaat hun content bijna wekelijks viral binnen hun vakgebied en bouwen ze daarmee snel aan hun internationale naamsbekendheid en expert-status.